من به این نوع خبررسانی شدیدن اعتراض دارم

برای دیدن اصل خبر بر روی تصویر کلیک کنید



کسی نیست از ایشان بپرسد منظورشان بیماری ام.اس است یا "ای.ال.اس" ، چون حقیر تاکنون نام بیماریی بنام "آ .ام.اس "را نشنیده بودم . تازه بیماری ام.اس کشنده نیست و هستند کسانیکه بالای بیش از ده بیست سال با این بیماری دست به گریبانند  و زنده اند و قبراق .  اگر یک سوتیست ، تندی این خبر را از سایتشان بردارند و اگر گیریم هم که درست باشد! که نیست  ، اینکه اعلام کنند فلان بیماری ظرف چند ماه  و یا در همین چند سال آینده نزدیک آنان را خواهد کشت عین ندانم کاری , و بی مسئولیتی و نادانی آن خبرگزاریست . حالا اگر فارس حرفی رو زده و با این احتساب که خبره اینکار نیست .سلامت نیوز چرا چنین کاری را کرده ، الله اعلم

کشتید بچه مردم را که !  البته  اینبار با نام سلامت نیوز و خبرگزاری فارس

دوستان در صورت اعتراض به این نوع خبررسانی لینک دهند . هم ثواب دارد و هم صواب است به جان خودم 
پی نوشت : ما که هرچقدر در گوگل و ویکی پدیا جستجو کردیم همچی بیماری را نیافتیم 

پ.پ نوشت : چاکر همه دوستانی هستم که یاریمان کردند 
از جمله : یک پزشک دالغا - سیب پزشکی - مرا آفرید آنکه دوستم داشت - من نوشته ها - یوخا - همدم روح - من و ام.اس
البت که گاهی سکوت دوستان هم  کاریست !
----------------------
پی نوشت بعد از ظهرپنجشنبه ای : خبرگزاری فارس آقایی فرمود و تغییراتی اساسی در اصل و تیتر خبر مربوطه داد !! و بیماری ام.اس را به بیماری ای.ال.اس تغییر داد . ولی باز هم بر اعتراض خودم پایبندم . چرا ؟ چونکه این رسمش نیست مثلن دکتری در یک رسانه عمومی اعلام کند که فلان بیمار کی میمیرد . این عین نامردیست و نه از نظر شرع و عرف که از نظر انسانی کاری قبیح و زننده است . بنظرم پخش کردن چنین اخباری امید  به زندگی حتا بقول شما محدودشان  را از این بیماران میگیرد و خوبیت ندارد برادران . دارد ؟ لطفن و به احترام این جماعت بیمار و خانواده شان و با قبول زحمت اون خبر کذا را از سایتتان حذف کنید . آسمان که بر زمین نمی آید ! حالا هی بگویید ازمان انتقاد کنید و پیشنهاد دهید .
Share |

7 نظرات:

ناشناس گفت...

سلام
من تو خبرگزاری فارس چنین خبری پیدا نکردم.
صحت و سقمش هم با خودشون.حتی روزنامه مردم سالاری هم مثل اینکه تیتر زده با این عنوان.اما این آدما باید بدونن که امید رو هیچ وقت از کسی نگیرن.شاید تنها چیزی باشه که برا زنده موندن دارن.یه وقتایی یه دروغ شیرین یا یه ندونستن کلی امید آدم برا زندگی رو زیاد می کنه.
همشهری

sadeq گفت...

سلام همشهری عزیز
من لینک خبرگزاری فارس را در سطر اول گذاشته ام قربان

ناشناس گفت...

سلام
شرمنده من صبح نتونستم لینکش رو از وبلاگتون باز کنم و چون خودم تو گوگل گشتم پیدا نکردم لینک مربوطه رو برای همین.
خبرگزاری فارس همیشه سرشار از انواع و اقسام سوتی ها و اشتباهات بوده لااقل تا جایی که من خواننده اش هستم موارد بسیاری را هم برایشان ارسال کرده ام.حتی در نمایشگاه مطبوعات هم با دیدن غرفه شون احساس کردم می توان فهمید علت این همه اشتباهات ناشی از چیست!
گاهی برخی خبرگزاری ها دوست دارند فقط خبر داشته باشند فرقی ندارد سوخته باشد خریده باشند غیر موثق باشد و هرچیز دیگری.بهتر هم هست.تنش ها و تکذیبیه های بعدی هم خودش می شود یک خبر!

صادق)a.e( گفت...

سلام
برادر صادق به نظر بنده در ایران چیزهای جدید دارد کشف می شود و چون صحبت کردن سرمایه نمی خواهد بنابرای هر کس هر چی دل نازنینش می خواهد می گوید
من هم به این دلیل به یکی از رفقا که پزشکی می خونه گفتم و اون هم گفت که شاید نام بیماری را عوض کردند مانند عوض کردن نام smsبا پیامک
خلاصه رفیق خودت شاد باش و به اقا اصف عزیز هم سلام گرم ما را برسان

زيتون گفت...

فکر کنم اینا از الفبای روزنامه نویسی و خبرنگاری باخبر نیستن. ممنون آقای اهری از اطلاع رسانیتون.
شکر خدا وبلاگ نویسی اومد و خیلی از این نشریه های به اصطلاح موثق! روسیاه شدند

c30net گفت...

الان من دیدم
یعنی صبح شانزدهم دی ماه
خبرگزاری فارس زده آ.ال.اس
که ظاهرا یه بیماریه مستقلی هست
شاید هم تصحیح کردن اخبار شونو نمی دونم
من لینک تون رو تویه وبسایت ویولت دیدم

ناشناس گفت...

در اینترنت باز و هر ننه قمری متخصص

ارسال یک نظر